Šitą žodį (“Ekologika”) ėmė naudoti maksima savo ekologinių prekių linijai. Aš tiesą sakant nežinau, t.y. abejoju, ar toks žodis apskritai yra, bet šiuo atveju jis labai tinka.
Dabar šiuo žodžiu galime apibrėžti naują rinkodaros rūšį. Apie patį ekologiškumą čia nenoriu kalbėti. Tiesiog atrodo, jog ekologikos kaip rinkodaros rūšies esmė yra madingai supakuoti produktą, užrašyti “ekologinis” ir kainą patrigubinti arba padešimtgubinti.
Ėmė veistis mažos parduotuvėlės su baisiai brangiomis gražiai supakuotomis maisto, kosmetikos ir net buitinės chemijos prekėmis. Štai jums ir atsakas didelėms parduotuvėms. Tik nežinau ar labai geras…
One Comment
Puikus būdas pribulšitinti kam nors. Tiesa, tokie bulšitingai paprastai būdavo nišinis ar piramidinis verslas (Herbalife, Zepter, Oriflame ir pan.), tačiau matomai, kad didieji nesnaudžia, nes taip ar anaip, su nežymiai didesnėmis savikainomis galima kardinaliai pasididinti maržas.
One Trackback
[…] supanašėjame su kitomis šalimis. Tiesa, galime nuo kitų šalių skirtis švaria aplinka. O ekologiją atmeskime, nes tai – tiesiog nauja […]